۱۳۹۳ مرداد ۱۹, یکشنبه

حجاب








  یکی از نکات جالب در بررسی آراء و نظرات اسلامستیزان این است که با مطالعه نمودنِ برداشتهای آنها از مباحث اسلامی، آنها را کجفهمترین افراد در درک این مباحث خواهید یافت. این حتی مربوط به مسائلی مثل حجاب هم می شود. مثالهای ذیل، برداشتهای این افراد از حجاب است:


-حجاب یعنی تمام مردان و زنان فاسد هستند و اگر این پوشش نباشد هر آینه و در هر کجا میپرند روی هم .
-حجاب یعنی تمام زنان فاحشه هستند و توانایی مقاومت در برابر این مساله رو ندارند .
-در مورد مردان یعنی تمام مردان چشم چران و هیز هستند و با دیدن یک زن بیحجاب حالی به حالی میشوند .
-زنی که موها و دست و پای خود را با حجاب اسلامی وحشتناک می پوشاند یعنی فکر می کند که همه بدن او عورت اوست و مردی که به حجاب اعتقاد دارد یعنی خودش معترف است که روی خود کنترل ندارد
-حجاب تنها روی ظاهر نیست بلکه روی اندیشه زن است و زنی که حجاب دارد هیچگاه یک زن امروزی نخواهد بود.


  در اظهار نظرهای فوق هم مثل همیشه، فقط لجن پرانی از سوی اسلامستیزان قابل رؤیت است و دریغ از ذره ای منطق و عقلانیت.


  از کجای دستور حجاب بر می آید که مردان و زنان، فاسد و فاحشه هستند؟ در کجای دستور حجاب آمده است که اگر پوشش حجاب نباشد مردان و زنان می پرند روی هم؟ مگر حجاب فقط برای زنان ناپاک و در مقابل مردان فاسد و هیز و چشم چران است که چنین حرفهایی می زنند؟ حجاب در برابر مرد نامحرمی که بسیار چشم پاک است نیز واجب است. اما اینکه بدن زن عورت است، در معنای چیزی همچون باسن و آلت تناسلی نیست، بلکه به معنای این است که باید شرم و عار داشته باشد از نشان دادنِ آن به مردان نامحرم؛ آیا اسلامستیزان نمی فهمند که هر کلمه در جای خود معنی خاص خودش را دارد؟ مگر حجاب برای کنترل غریزۀ مرد است که اگر مردی به آن اعتقاد داشت، به معنای این است که معترف است روی خودش کنترل ندارد؟ حجاب تن، چه ربطی به اندیشه و امروزی بودن دارد که ادعا می کنند حجاب روی اندیشه زن هم می افتد و زن باحجاب امروزی نیست؟

  حقیقت امر این است که اسلامستیزان، نظر به اینکه هیچ حرفی علیه حجاب ندارند، با فحاشی و توهین، سعی در تحقیر افراد اهل حجاب می کنند؛ ولی انسان عاقل، به خاطر فحاشی جاهلان، از راه درستی که می رود، دست بر نخواهد داشت.